niedziela, 10 marca 2013

LANDSZAFTY



  LANDSZAFTY - z niem. - dawniej  nazwa określająca obrazy przedstawiające pejzaże i krajobrazy, odnosząca się w późniejszym okresie również do fotografii, teraz już praktycznie nie używana; lub używana w pogardliwym kontekście do "wyrobów obrazopodobnych", przedstawiających bardzo małą wartość artystyczną, zapełniających kosze i kartony na pchlich targach.


Bieszczady, Bukowe Berdo /20.08.2009/*






Bieszczady, Dolina Sanu, Chmiel  /listopad 2009/*






Bukowe Berdo, Bieszczady, /20.08.2009/*






Bieszczady - Połoniny widziane od strony zachodniej, spod Smereka /wrzesień 2009r/*






Bieszczady, potok spływający zboczem Otrytu /sierpień 2009r/*






Wczesna wiosna (tak tak) na Podlasiu /kwiecień 2010r/








Kąty Rybackie /sierpień 2010 r/




* - zdjęcia wykonane kompaktowym Samsungiem S760, reszta Canon 400D + EF-S 18-55

3 komentarze:

  1. Bieszczady.. uwielbiam ! ładne zdjęcia :) też zrobiłam parę ujęć połonin, jeśli masz czas to wpadnij na mojego bloga, popatrz (photographaw.blogspot.com) chociaż no nie powalają bo jestem początkująca..

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem, pooglądałem, będę zaglądał częściej! Moje również nie powalają, chodzi chyba raczej o klimat, nastrój a ten jest z pewnością zawsze, gdy ktoś patrzy na bliskie sercu miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. No chyba muszę Ci przyznać rację :) Gdyby jakieś dziecko narysowało dwie wygięte zielone kreski i nazwało ten obrazek ,,Bieszczady" to pewnie też by mi się podobało ;) no.. coś w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń